Saartje met vriendjes en vriendinnetjes

Zoals beloofd zijn hier dan de hondjes

Wandeling Hartelpark_Dijk-
Saartje samen met Diva
Hartelkanaal_zwemmen-6262-2
Wie vindt het eerste snoepje Saar of Baukje
Hartelkanaal_zwemmen-6270
Niet gevonden nu dan krijg je het zo
Hondjes_eendenkuiken_waterjuffer_Mallebos-3165
En dit is wel zo leuk ravotten met vreemde honden
Hondjes_eendenkuiken_waterjuffer_Mallebos-3159
En hard lopen kan ik ook. Zie hier de belevenissen van mijn Saartje

20 gedachtes over “Saartje met vriendjes en vriendinnetjes

  1. Wat een beestenboel bij jou thuis. Twee angora katten en `n zwart katje met een hond! Hallo! Tineke! Ik dacht, wij gaan in de Jordaan Ć©Ć©n Italiaans ijsje eten . . . Dus, jullie gaan ook nooit met vakantie.
    Tineke: “Wij wonen in Spijkenisse en zijn altijd op vakantie aan de Oude Maas en wanneer komen jullie weer naar beneden. Lekker shoppen in Rotterdam, en Maassluis? Waar Maarten ’t Hart is geboren en jouw Lieveling …”
    Frietje: “Ja … , ik kan ook maar Ć©Ć©n dagje weg,” zei ze, “Mieppie slaapt gewoon de hele dag, die mist me niet. Misschien, moet ik de sleutel aan de buurvrouw geven … , voor ’t geval dat … Maar niet, omdat we ’n nachtje wegblijven: Jezus! Ik moet er niet aan denken. Het is een lekker zootje hierzo op de Kop van Jut, maar ik probeer het `n klein beetje gezellig te houden.” Elfriede * http://www.friedabblog.wordpress.com * zaterdag 2 juni 2018

    Geliked door 1 persoon

      • OkĆ© . . . In het Gezondheidscentrum doe ik ‘Dikkers moeten gezonder eten’ bij diĆ«tist Raoul en dan zien we elkaar geregeld en ik val langzaam af. Mijn eerste stap gisteren gevierd in de Hallen, ’n oude tramremise van de Gemeente Amsterdam. Daaronder kan je je auto kwijt en staat hij nergens in de weg. Op de Rozengracht hebben ze gewoon keihard een brug gesloopt, zodat het zwaar transport er niet meer over kan. “Oud Amsterdam, hĆØ … Ja. de brug zakt door … Moet jij nog peultjes?”
        “Friet!!! Bek dicht!” De hele wereld komt naar Amsterdam en je telt niet mee in Japan … , China … , You name it … , als je niet kan zeggen: “IK OOK! JA! IK BEN ER GEWEEST,” dat moet je wel kunnen zeggen, hoor …
        Ik wil niet hebben, dat mensen daarover met mij gaan mierenmeieren: “Hoelang was je ermee bezig en wat kost het en hoe oud ben je en hoeveel huur betaal je,” en verder kan je . . . Ja . . .
        Ik hoor Marjo roepen: “Hou `ns op, zeg!”
        Dus, ik laat op me blog zien, dat ik gezond, in de keuken, bezig ben, okĆ© … * http://www.friedabblog.wordpress.com * zaterdag 2 juni 2018 * Amsterdam *

        Geliked door 1 persoon

Plaats een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te bestrijden. Ontdek hoe de data van je reactie verwerkt wordt.